۱۸ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱

چهار کتاب از مجموعه «نگاه تازه شعر» زیر چاپ رفت

چهار کتاب از مجموعه «نگاه تازه شعر» زیر چاپ رفت

انتشارات نگاه که حدود دو دهه است مجموعه شعر شاعران معاصر ایران را به صورت کلیات شعر منتشر می‌کند، حالا انتشار مجموعه تازه‌ای را با عنوان «نگاه تازه شعر» ویژه شعر شاعران جوان آغاز کرده و چهار عنوان از آن را به زیر چاپ برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در مجموعه شعر شاعران معاصران ایران «نگاه» که از نیما یوشیج، ژاله اصفهانی و ملک‌الشعرای بهار تا شمس لنگرودی و سیدعلی صالحی ادامه داشته، تمام اشعار شاعران معاصر کشور به صورتی یک شکل و یک فرم چاپ شده است.

این ناشر قصد دارد با توجه به حضور قوی شاعران جوان امروز در عرصه ادبیات کشور، مجموعه «نگاه تازه شعر» را نیز به دست مخاطبان شعردوست برساند.

چهار کتابی که در قدم اول از این مجموعه به زیر چاپ رفته است و به زودی از طریق کتابفروشی‌های مختلف عرضه می‌شود، سروده‌های رضا حیرانی، فریاد شیری، سپیده جدیری و شهین خسروی‌نژاد را شامل می‌شود.

دفتر شعر «چند رضایی» سروده رضا حیرانی در 104 صفحه و با بهای 3000 تومان و کتاب «و تن فروشی نیست» شعرهای فریاد شیری در 119 صفحه با قیمت 3500 تومان به زیر چاپ رفته‌اند.

از فریاد شیری پیش از این کتاب‌هایی مانند «امضای تازه می‌خواهد این نام»، «شیته گورانیه کانی باران»، «زنی آهسته گفت عشق» و «عاشقانه های سرزمین بلوط» به چاپ رسیده بود.

از سپیده جدیری و در  قالب همین مجموعه، کتاب شعر «دختر خوبی که شاعر است» در 101 صفحه و قیمت 3000 تومان توسط نشر نگاه مجوز نشر را دریافت کرده و به زیر چاپ رفته و به زودی توزیع می‌شود.

از این شاعر پیشتر دو دفتر شعر «خواب دختر دوزیست» و «صورتی مایل به خون من»، مجموعه داستان «منطقی» و ترجمه ای از اشعار ادگار آلن پو منتشر شده بود.

چهارمین کتاب از مجموعه «نگاه تازه شعر»، کتاب «امپرسیون بیرون غار»سروده‌های شهین خسروی نژاد است. این دفتر در 111 صفحه و با قیمت 3500 تومان به زیر چاپ رفته و به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.

کد خبر 1569575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha